jullov ; )

        

Tiden har gått väldigt snabbt och nu har vi jul ledigt och därefter har vi praktik...
äntligen- ska bli så kul... men vad tiden gick snabbt, känns som man har hängt några veckor i skolan enbart... (jag tror jag kommer sakna pendlingen- eller)
Kommer vara skumt att inte se ett söt BK7 ansikte men den tiden kommer bara försvinna iväg den också...
Sista två dagarna ( veckans två första har jag redan glömt....kanske inte men jag vill väl det då) har vi haft målning och gjort schabloner.. i dag målade vi ifrån overhead, vilket var väldigt kul men jag tog mig vatten över huvudet och skulle måla min favorit India Aire men det blev inget bra det inte och jag har inte ens lust att hänga ut henne här stackarn tänk om hon skulle se... inte för att hon direkt skulle det men ändå...
Missnöjt, bättre lycka nästa gång india -promise <3

men vad fint alla andra gjorde som vanligt....

.

                                         - louices nogrannt superfina


-Ida gör antika äldre möbler och underbara blommor


                                   -Jasmine gör så fin vin illustration


                                                         -Camillas kanon jobb


                                   -Love med sitt gryma mästerverk...


                                                 -söt majja med sin donna


                                                - underbar tiger av Linnea


                                                   - super söta apan av elin


                      - emilish gör en underbar bild av watkins


                                         - pontus med sin så fina bobby


      -paulo gjorde fin manga och malin söta Frank apan


              -Theresia gjorde vakra ord i underbar snirkling


                                              -söta lina gjorde söta Lilla My
 
Theresia- lätt den sötaste ever på att tillverka små personliga julkort till alla i våran grupp, men hur underbar är hon inte då... att sitta och pyssla med det en kväll och dessutom ha stenkoll på alla och skriva små personliga ord på allas kort..och verkligen så stort att hon gjort det på datan,, jag vill krama dig igen jue... verkligen dagens sötaste <3 ..

                              

Äntligen har Papps kommit och syrran har så klart fyllt hela (under) granen med julklappar... antar att det är 15 miljoner saker till Zackarias och Theo... gulligt visst och ett jätte tack- men, ungar med mer leksaker får man nog leta efter och jag som hela tiden försöker städa upp (slänga iväg) mesta dels...
I morgon skall jag leta loppis saker, i källare, vind, föråd, skåp, hyllor och i killarnas rum..(-sälja på lördag )- ( och ja jag äger nog 15 miljoner saker... kanske killarna brås på mig eller kanske jag har bidragit med en del.......har svårt att gallra ut för jag älskar nog allt.........men lite hittar jag nog....
förvisso kommer jag nog hem med en del nyttf ynd med...papps ska ju med ; )
.-ska hälsa på Noa ( saknad) och köpa blommor i massor... å jag ska träffa askungen (Madde) en sko damen..

men faktigst så saknar jag lill broder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0