...ta mig tid...

Efter i stort sett hela sommaren eller förvisso ej slut en med tanke på att det skall komma in ett högtryck under måndag och tisdag och vi har bokat strand date så hoppas jag den inte är slut än.........
Sen ser jag ifram emot en lååååååång höst å finns det något mysigare än att få smutta på te och små tjata med någon gooing samtidigt som man små fryser lite...
Bara att tänka på alla Höst kläder åå jag vill ha....

Men iallafall känns det som jag äntligen tar mig tid till att sitta här och skriva lite ; )

Som sagt mycket har hänt på kort tid som visst försvinner så snabbt men vad mysigt vi haft och alla vi har hunnit träffa, mysiga människor.. puss i mängder  på er som känner sig träffade ; )

Snart skall jag börja i skolan och jag verkligen längtar så känns väl en aning skumt att vara borta från mina 3 bästa killar men det handlar ju bara om en vecka i två om gångar sen blir det pendling pendling och pendling som gäller...
Men klart jag vill sova med mina hjärtan varje varje natt...

Känns skumt att lämna Kalmar speciellt på att lämna underbara människor jag träffat- att inte ha dom runt hörnet känns lika skumt som det gjorde för ett år sen när vi lämnade Jönköping...
Livet går snabbt och man märker att underbara människor är utspridda lite här och var tänk vad mysigt det vore att ha alla samlade....
Men jag är så tacksam för att de som kommit in i mitt liv på senaste tid och jag hoppas att vi alltid kommar vara dom vi är  idag ; )

Min lilla lilla sötnos fyllde precis tre och min minsting fyller snart 1, tänk vad lyckligt lottad jag är att få fortsätta leva mitt liv med dessa killar föralltid, tänk att mitt och Peters liv har förgyllt oss förevigt och att man blir mer och mer lycklig och känner sig mer och mer fri fast-en man är så fast man kan bli.... känner mig en aning sentimental men ibland är bara allt för bra.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0