soliga Göteborg

Vaknade kvart över fyra i morse utan att kl ringt hade ställt den på halv fem så jag antar jag sov en aning dåligt och visst var en aning nervös inför min första skol dag... villket jag inbillat mig att jag inte var ; )
Iallafall vid halv 6 drog jag min resväska ner mot stationen för att sitta på tåget till halv 10 till Göteborg, det regnade.....
Väl framme i Göteborgs fina stad strålade solen och där gick jag och släpade på mitt stora paraply...
Satte mig för att fika i Haga och så klart smaska på en mega bulle insåg jag att jag faktiskt skulle börja i dag och att killarna var kvar i Kalmar och att jag kommer sova utan dem ända tills på fredag....
Saknar dom redan jue ; )

Skolan ligger helt underbart och det känns så rätt, klassen verkar jätte bra med 44 dekoratörs elever ; )
Vi han inte snick snacka allt för mycket men med tanke på att vi har 2 år framför oss hoppas jag på endel goda insperations själar ; )
Längtar redan in i terminen....

Nu sitter jag hos ullis och söta kusinerna och känner mig helt slut så det lär nog bli en tidig natt för min del....

Hoppas på att det inte regnar här imorgon bitti för jag glömde så klart mitt paraply i skolan*


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej mitt hjärta, hoppas att allt gått bta nu de första dagarna i skolar. Pussar

2008-08-20 @ 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0