valborg

God eftermiddag och glad valborg är kommen gången eller på gående, ingen aning om vad jag babblar om förutom att det känns som att det nalkas sommar sol och seeeemester- från mamma ledigheten ... hehheheh...
Killarna mina resnar fiske lådan .
perer bytar linan och drag Zackarias ruller upp alla metspös rullarna och Theos käkar upp flötet.....
Jag höll på att bädda inför att min kära far bror och sister är på väg hit i buss från the big town ; )
ÅÅÅÅÅ vad jag saknat dom...
Men tyvärr skall jag jobba mesta dels utav tiden dom är här.... passar på när man har barn vakt typ...
Och blir det lungt skall jag försöka riva runt och piffa upp ; ) såååå kul... hänga upp fågelholkar igen jiiipppiiiiiiiiii.
Kalaset var super nice ; ) med så klart blev allt tillrufsat som det ska så klart men ingen vidare ordning... det gäller att städa städa och städa.... kul jueeeeeee.....

Men i kväll blir det ponnyridning och korvgrillning på Skällby... Brasan blir nog på Alvaret..... åååååå jag längtar skall tydligen vara super nica och det skall komma en snubbe och blåsa i rör ; ) hur det nu låter där ute känns som en hyllning till life........ nice

Jappp annars är balkongen klar för varje sommar kväll... myyyyyyyyyyyyys........

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0