lilla vild änglar

busungar och barnbus är absolut något som hör till barndommen....
Att min lilla killunge blir överlycklig över att han en dag får hoppa över dagis och hänga med mig och Theos och softa en hel dag gör att jag faktigst har sagt upp dagis plattsen...
från och med nu-
varje dag frågar han mig så fort jag öppnar ögonen...- ska jag gå till dagis idag ?
svarar jag ......-ja säger han...
jahaaaa
svarar jag nej hoppar han upp igen och myser...
säg mig vad hade man gjort...
Klart att det är bra att hänga på dagis och utvecklas med dom andra kidzen, men vad sjutton det kommer han väl ha tid till och nu är ju inte Theos så liten att han bara sover och jag kan sova jag med...
Hela dagen ägnar jag ju till Theos så klrt att Zackarias skall få hänga med oss nu fram till sommar och under sommaren...
Snart börjar jag förmodligen jobba, plugga eller iallafall lipa över vad jag skall göra och inte göra,,, hahahaaa japp thats me ( vare sig jag vill eller inte)
vi hänger en del på Måsen och där träffar man även kuliga barn som Zackarias kan utvecklas med av ; )
Vi målar fixar och leker i parken och han älskar det...
Jag älskar mina vildänglar...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0