Pepparkaksgubbe

god kväll...
Ja har shoppat en duk som är brun med vita tunna ränder på,,, och ja detta skall bli zackarias lucia pepparkaksbyxor till dagis....
Han är aldeles sprallig när symaskinen åker fram, fattar inte ricktigt att mamma verkligen skall tillverka byxor utav duken ,med tanke på att sy maskinen har varit framme innan ,men då bara prov trädd ........
( typ 4 ggr)
Men han säger.... ska du sy mamma ....ska du det ....ska du det... ska du det......
Svara snabbt !!!
(tänk på det när du har barn) för annars tjatar dom tills mam svarar ........och svarar man så frågar dom igen om man inte verkar intressserad....
sååå ver ; )ka intresserad.....
............ ne men klart man är intresserad utav sitt barn men ibland blir dom lite mycket....; )
 -men jag brukar låta mig få tycka det och sen stannar jag upp och engagerar mig i Zackarias intresse utav att mamma visst ska sy.... bara inte just nu...... du ska sova först ......så ska mamma sy sen.....så kan du hjälpa till i morgon....
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee jag vill inte sova.... ska du det med mammma.... ska du det .... ska du det .....ska du det.....
-........jag verkar bitter ; ) men neee
Han är bara så fruktansvärt söt,
intresserad utav attt fixa och att hänga med mammsing kan jag ju inte tycka är fel.... me love him ; )
Fick han presic att somna och då började Despret och där blev jag fast och hur det kom mig att jag öppnade computadoren har jag ingen aning om, men visserligen byxerna springer nog inte iväg eller snarare duken som förhoppningsvis skall bli ett par byxor ; )
och kanske blir Zackarias otroligt glad imorgon när han vaknar och ser att symaskinen fortfarande står kvar och visst väntade på honnom som mamma sa....
gud villken snälll mamma...............
och så vipps......vill man inte gå till dagis i dag heller och gråter sig ända från hem dörren till famnen på Britt (dagisfröken) sååååå kanske ska jag låta symaskinen så kvar så kan jag säga att han kan på hjälpa till när han varit på dagis...
Stackars mutat barn : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0