Vitaminkick

Ja det är precis vad jag skulle behöva...

                                                                                  
Näsan rinner halsen svider och jag svettas eller fryser... förkylning som håller i sig...
Hur dempar jag detta förkylning.... vilken frukt eller hur många vitlök skall jag äta...orkar nämligen inte bara vänta ut den...men jag antar att det blir så jag får göra.
Så hur dum eller dålig mamma är man när man nästan önskade tillbaka sitt barn på dagis när man precis har hämtat han...
Idag var han en ricktig gnällspik och efter som att jag är en stor sådan i dag orkar jag inget sånt och stackars lilla Theodore har vaccinerats i morse och det verkar som att han har fått dom biverkningar man kunde få..
Inte ricktigt sig själv, lite små varm ingen större aptit och även han gnällig...
Ingen bra dag i dag-
Förutom att jag fick jul kort ifrån farmor... bästa farmor det värmde ; )
Japp nu ska jag försöka ta han om mig själv och mina gnälliga barn


                   

Kommentarer
Postat av: Ullrika Vildbaek

Hej min lilla älskling... Vad skoj att se din mycket fina blogg, vad mycket skoj du skrivit... Jag ska försöka gå in och tiita mellan varven, men vi ses ju ganska ofta på facebook också/// Kram och puss och God Jul till era alla mina favoriter..Puss Puss

2007-12-20 @ 11:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0