mammsingen

Japp hon har varit här min mammsing...
Och hur gammal ( inte för att jag är det) man än blir så visst är det skönt att få vara ett barn till någon...
; )  jag tycker om att låta mamma gå runt här och små gnälla på städning, laga god mat och sitta trött i soffan framåt kvällen... hon är så söt...

Tänk att jag själv är mammsing ; ) till två killar thithiihiii jag älskar det ; )

Här om dagen runt första dec när jag skulle öppna min kalender (?) kom jag på att jag faktigst inte har någon, Zackarias har och faktigst även lilla 3 månaders Theo men inte jag .....
Oppps jag har visst alltid fått min choklad kalender utav mamma...
Så detta är första året utan kalender för min del (har haft en jag erkänner, men -jag kunde inte hålla mig för jag trodde jag vunnit_bingolottos kalender....)
Jag vet.... jag hade inte vunnit

Nu har mamma diskat i ordning efter frukost och lämnat deg för vårat pepparkaks hus och skrivit en lapp på kylskåpet om något jag ej skall glömma ; )
Även ringt och försökt att väcka min syster som är på väg hit efter sitt arbetspass sent i natt....
Restaurang pingla...... ; )
Och iväg åkte hon lika snabbt som hon kom ; )
Mamma du är bäst

Nu sitter Zackarias här på min sida och drar min i tröjjan....
Ska vi gå ska vi gå mamma ska vi det- ska vi det.... mammam ammamamammann....
 Ja- älskling--------------- vi ska det ...............mamma ska bara....
hahahaaaaaa
ne nu ska vi på 4h gårdens julmarknad ; )
puss


                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0