ladies night

japp finally...

Tjejorna komm....
Några i allafall.. tre av dom ; )
Så i dag blir det lite party hoppas jag om jag klarar... pressen... trycket ..jag menar det var ju ett tag sen och mina tjejor är i en annan fas än mig ; )
Det blir ju att vakna i natt ändå och pumpa ut alkoliserad mjölk och jag lär ju höra mina söners mjuka stämma när dom vaknar under natten och min killes suckande eller så blir det jag som blir tvungen att  väcka honom eftersom han sover så hårt att han inte hör (?) ; )
Appropå det och ingenting... så har Theo varit sjuk och smittat Zackarias och nu förmodligen smittat mig för just nu går jag på alvedon, bafusin och inte glömma nässpray...
Och jag ska ut ; )
Så är jag inte bara bakis i morgon så är jag nog även sjuk i övermorgon med två nu pigga kidz och en kille i Jönköping på Restaurang fest...
Japp vi tajmar i helgerna ganska bra...
Puss i mängder...

and please wish me luck ; )


                                                     lill Theo och Ayla

                                  
                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0