skisser, planering och mustasch







Härligt tryck ifrån YelloHeartArts Etsybutik
Två bilder ifrån boken Stylish Space for Sleep and Play
-Jag får aldrig nog av den boken, Zackarias lägger den åt sidan och läser ur sin Extra lätt "Hundralappen"...Jag kan det där mamma jag vill läsa den här nu..  ; )

Zackarias börjar växa ifrån sitt rum och vill vara med och bestämma själv han pratar om bokstäver, kompisar, böcker och hemligheter. Jag tänker världs karta, kojja och hemligheter... han skall skissa och sen diskutera- och förhoppningsvis skall vi färdigställa inom snar framtid men först lek i vardagsrum, med mustasch och aldeles för många tuggummin ; )







-hoppas din vecka är super <3



Kommentarer
Postat av: Josefine

Fina ni är <3

2011-04-07 @ 20:21:11
URL: http://harligaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0