Dagens favoriter



Jag älskar att stor städa inför våren, jag älskar att pynta mitt hem lite mer och jag älskar att fylla små vrår med vackra stilleben. Att ens hem är i ständig förändring känns för mig levande... att det inte finns plats för allt man vill pynta med är för mig rogivande- jag struttar runt och byter plats, försöker få in och flyttar ut. Jag njuter utav fina inspirations bilder och jag drömmer om ett stort hem där alla mina favoriter skall rymmas ; )
Att trivas är en lycka. 







Bilder ifrån
Sköna hem foto Karl Andersson
Dwelling and Decors
Indiska

Kommentarer
Postat av: Alexandra

LOVE IT!

2011-02-11 @ 09:12:24
URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0