att bo med vintage saker.






-att bo med, att bli med.. att leta saker man skall vill älska, kommer älska och vill små kika lite extra på varje dag.
Det är för mig att förgylla sin vardag lite gran. att bli lite förälskad i en sak, hihi fånigt... nee det tycker inte jag.

Jag köpte en gång en liten ask med massa ingraverade mönster i, med ett handtag på- i silver. Varje dag måste jag se den lilla burken så den står presic innan för vår ytter dörr <3 Min Peter förstår inte alls detta men den landade rakt in i mitt hjärta och den kostade 45 kr på second hand.

En dag sprang jag förbi en vintage butik och såg en gammal schäslong
i randigt tyg, en stor ganska klumpig men långsmal "soffa" som jag bara var tvungen att vända in i butiken för. Sedan dess har den blivit med flyttad i våra bon, den har blivit hopad i och vi sitter på den varje dag. Den är fortfarande randig, gammal och min favorit <3

Jag vet att jag har några som är inne här varje dag och jag skulle bli super glad att höra era små invändningar...

Är du förälskad i en pryl du har hemma?














Damp inte RUM ner i lådan idag så spring genast och köp den.. Den är underbar och speciellt just idag <3

du kikade just på bilder därifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0