tuggummi, olivburkar och fantasi








Jag tycker det är otroligt skönt att det inte bara jag som fyller mina skåp till max, utnyttjar varenda yta och älskar synen över att det ser oordning ut även fast man verkligen vet exakt vart allt är.  Att det inte bara är jag som köper "saltgurks" burkar efter utseende och samlar på etiketter. Att den gula oliv plåt burken hänger med i alla år, ibland med en liten ört i eller ibland med kakor!! Sin egen lilla fantasi blir verklighet ; )

House doctor har prickat rakt in i mitt hjärta igen ; )

Se dom fina plåt siffer tavlorna och vilken unge vill inte ha en egen tuggummi maskin.. Jag vill- och jag är tydligen mamman i familjen ; )

Hoppas dagen blir super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0