flyttpågår..

Har haft en underbar helg hos min mamman min i Kallinge..
Vi firade födelsedagar, åt god mat, besökte Lantliv, Riverside, gammla lador fyllda med fina saker och söndagens loppis i Brunnsparken... ( har lagt ifrån mig kamera sladden så jag kan inte visa några bilder men jag antar jag hittar den snart- och då kommer garanterat bilderna )

Men så länge får ni se flyttfåglarna jag såg på vägen hem,- undrar vart dom ska och jag är grymt glad att jag inte är en fågel för jag hade inte velat flytta söderut på höst- vintern..- de bästa årstiderna kommer nu <3



Kommentarer
Postat av: Madde

Hösten och vintern är helt underbara årstider! : )Alla färger, löv, dofter! Love it! Mums! puss på dig söt.

2009-09-14 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0