tom ma`ma



Efter att Theo och Peter har varit hemma idag med fortfarande lite rinniga ögon- mötte jag upp dom efter praktiken och åt på barnens favorit Ikea ; )
Därefter åkte vi till Stadsparken och matade fåglarna..
Det är underbart att hänga med dom små liven i sina utvecklings spår och man märker klart och tydligt hur dom utvecklas till att bli mer bröder för varje dag..

Zackarias och Theodore sprang genast iväg till dammen och Theo ropade flera gånger så att jag inte skulle tappa bort dom..
-Tom ma`ma tom.....
(kom mamma, kom)

Liten Theo börjar prata och rätt vad det är hittar man han funderandes och snart kommer något otydligt litet ord ur hans lilla mun...aizak( Zackarias) tåglar (fåglar)...

Jag älskar dessa små ord- och jag väntar nog lika ivrigt på mer,fler framsteg som han gör... tänk att vilja säga en massa utan att kunna formulera det...
( man vet ju hur det känns ibland )
Är det på formuleringen han står och funderar på när han sätter fingrarna i munnen och stannar upp ifrån hans ivriga aktivitet så får han ta sin tid..
Liten kille på väg....



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fina dom är! Söta små killar. Jag har fått praktik på Ikea Kållered nästa praktik. Ska bli kul att höra vad du tyckte om Ikea sen!

Kram

2009-05-21 @ 16:03:49
URL: http://www.foxinabox.se
Postat av: Laura

Nee så sött!!! Man smälter när man inser att man kan prata med dem! Gulliga små killar du har! Allt bra med dig? Hur går plugget o allt? E du kvar i Gbg? KRam

2009-05-24 @ 17:32:04
URL: http://fogarasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0