God morgon

Helt ärligt... det är något visst med solen ; ) jag älskar den..och förmodligen många med mig

I fredags rymde jag hemmifrån- från sjuka kidz massa måsten massa vill göra saker och avstängd telefon.. hängde jag på bibblian, tysta rummet och tillsammans med massa sköna läsa människor.. jag är nämligen väldigt galet förkjust i biblotek..spenderade många mamma ledig dagar där och går gärna dit med kidzen för en sagostund eller pysselverkstad..
Kalmars biblotek var mysig köpenhamns biblotek är grymt men väsbys är helt klart konstigast- med skumma människor, annorlunda och människor man gärna fantiserar sig bort i, mååånga böcker och gott kaffe... Sau paulos var min favorit platts i ett underbart land... minne <3 Jönköpings biblotek är bra konsertteatern är liten och mysig och musset som ligger vägg i vägg har massa roliga aktivteter för kidz, och saga luncher ( poesi timmen) för sånna som mig ; )
Jag hade velat hänga på alla biblotek som finns... måste nog bli mitt mål...

Kvälls tid var Cissi och Anniefrid här och mös <3 kärlek
Felizia sov här  så att Zackarias skulle kunna äta frukost med sin fina vän och att vi kunde komma iväg på familjeleken smidigt...
Förmiddagen satt vi länge på Mack mackeriet och solade oss, funderade på sin egen inställning till "nöjdhet" och tittade på våra fina barn som lekte tokiga lekar..

Vi åt middag hos Flora och sen hade jag date med min fina pojkvän <3

Träffade Madelene i går och jag saknar dig så.. men jag vet att du vet ; ) tiden räcker inte till...
Puss på näsan och snart så blir vi äldre..

I dag blir det våfflor hoss morfar..

Min nya bortlovade kärlekskänsla, visst e den fin ; )

     

Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Underbar helg =)

2009-03-22 @ 19:13:16
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Laila Pettersson



Så kul Caroline att du gillar bibblan . Där brås du nog på mig,, för jag är ständigt kund där fast jag har bokhyllor i båda mina rum . Kramar fr. din farmor Laila.

2009-03-23 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0