fridfull jul...



Julen har verkligen kommit hem till oss och vi är i gång med det mesta,- ledighet, julstök, paketinslag, vänner, pulkaåkning, varmchoklad, bak och köksstök.

Kristin har hjälpt mig piffa till mitt kort på killarna i photoshop ; )-tack!!- och jag har klippt och klistrat ihopp dem till små  julkort, satt på lite olika papper- sytt med stora nålen och klistrat på lager med detaljer..
jag vill så gärna skicka till alla jag tycker om men tid och alldeles för många som jag tycker om gör det omöjligt...men


- Jag önskar alla en riktigt GodJul med massa julebus och ledigtid ; )







Kommentarer
Postat av: Laila Pettersson

Hej min kära Caroline. Tack för det gulliga Julkortet på dina små älsklingar . Jag älskar er alla i din familj ; Jättemånga Jul och Nyårskramar från din farmor Laila.

2009-12-22 @ 19:07:40
Postat av: Louise Alexandersson

God Jul kära vän!

Hoppas ni bara får mysa, njuta å bara ha det gott under hela julen.

Massor av kramar från ett vitt Helsingborg

2009-12-22 @ 20:46:46
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0