min fina väns present..

Min vän har länge sökt efter en pigtitta- både med och utan mig...utan resultat.
För några veckor sedan var jag på second hand i Mullseryd och hittade en sån söt liten sak att jag bara var tvungen att tänka på min vän.... .
Jag har börjat Älska denna pigtitta själv...(gjorde redan det från första blick) men jag vet att den skulla Älska att få bo hemma hos min vän

...så efter lite färg och skrift så är den snart din sötis...







jag vet verkligen inte hur jag vänder dessa bilder... sorry ; )

Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Underbar present =)

Grattis på din dag Carro, och på din väns.

KRAMAR

2009-04-09 @ 08:04:23
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0