Make a wish.












bilder ifrån fantastiska House doctor <3


Jag kommer spendera resten utav veckan i Köpenhamn och helgen med min fina familj.
Jag önskar er en fantastisk vecka och jag tycker det är så kul att just du kikar hit ibland ; )
Vi ses om ett tag då jag är fylld med inspiration, höstens kollektion och berikad utav de danskas gator ; )

Har ni missat så är Noa butiken fylld med vårfint- kika på detta underbara klipp så förstår ni nog hur lycklig jag är att det snart är vår ; )

NOA NOA SPRING 11




Make a wish from Cartolina


Kommentarer
Postat av: Ida

vilken underbar blogg du har. så fin och ger alltid bra inspiration! kikade in på noa i helgen och blev som vanligt glad i hjärtat av allt fint.

2011-02-01 @ 16:32:53
URL: http://idamaria.devote.se
Postat av: josefine

smörblommor e de finaste som finns!! ååå vilken härlig video de va :) puss sötaste caroline

2011-02-01 @ 20:33:43
URL: http://harligaminnen.blogg.se/
Postat av: Fru Kitten

Fru Kitten makes a wish....a cup of tea with sweet Carloine real sooooon!

Love ya!

2011-02-04 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0