Stil...

Jag har alltid fått höra- men Caroline du har så mycket saker ; )
-fina saker, bra saker, annorlunda saker, Saker jag inte hittar saker eller saker inte jag skulle ha saker...
Vet aldrig hur jag skall tolka det ; )

-Jag tycker om så mycket och det jag tycker om måste vara nära och runt mig ofta - därför placeras det ut i mitt hem <3 Bilder, urklipp och att göra lappar ger mig glädje-
Min inspiration.. till att vara jag ; )

Zach Motl är en designstudent i Brooklyn och han har verkligen utnyttjat varenda bit utav sin studio till sitt eget- jag tycker att han gör det så bra och jag tycker inte alls att det är för mycket saker....











Vad tycker du... och hur ser ditt hem ut ; )

Spara- köpa- slänga- förvara?



Kommentarer
Postat av: Mrs North

Även om jag kan tycka att det är en jättehärlig miljö på bilderna ovan så är jag nog själv mera minimalistiskt lagd och har inte så mycket saker framme.... Men vilken tur säg att alla är olika. :)

2010-03-09 @ 09:44:03
URL: http://livingupnorthphotos.blogspot.com
Postat av: Ullrika

Hur ska du tolka det, undrar du? Men faktum är att du inte behöver tolka. Allt du står för och är och har är helt Ok om det känns bra för just dig. Men om du vill veta så tycker jag att du är underbar precis som du är och vad du har och inte har. Kram din älskade moster. Hoppas din födelsedagspresent kommer väl till pass och att du får mycket ut av den. du är värd varenda sekund av den. Kram kram min lilla prinsessa. Hälsa dina tre prinsar därhemma med stora kramar

2010-03-09 @ 22:10:58
Postat av: Caroline

Ja verkligen tur att vi alla har olika stil- det är det som fascinerar mig ; )

Tack ullrika <3 puss på dig!!

2010-03-10 @ 20:34:59
URL: http://apelzin.blogg.se/
Postat av: Louise Alexandersson

Här flyttar jag gärna in!

Hoppas du har det bra vännen, å får göra massa skojiga grejer på praktiken!



Kram

2010-03-10 @ 22:50:17
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0