Examensarbete





Som vanligt och som alla säger;- tiden har gått så fort.. Och nu står man har och har en vecka kvar i skolan. Färdigställer allt inför utställningen och hoppas på att sin dröm skall slå in ; )

Examensarbetet har jag gjort på Gardin Olsson/ Lexington Store. Gardin Olsson har blivit en shop in shop med Lexington Store, och bytt lokal. Gardin Olsson vill göra allt för att inte tappa deras gamla kunder men ändå få in nya Lexington kunder. Vi har tillsammans hittat en röd tråd igenom Gardin Olsson- Lexington och Ceannis produkter


Här är sammanfogning i mellan de tre produktgrupperna på någon helt annan plats än vad mitt arbete innefattade.
Visst är de vackra ihop?








Så nu hoppas jag på att tiden skall räcka till för vidare sömnad, avslutning på dagis, Zackarias 5 års dag och min bästa väns födelsedag ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0