upplevelsefyllda värld.





-världen är stor, nära,- men alldeles för långt bort...

Finns det något jag verkligen sätter värde på är det andra delar utav världen, än den utanför mitt fönster, den jag föddes i och den mina barn nu växer upp i.

Jag lever på de minnen ifån underbara resor jag gjort, plattser jag sätt, människor jag mött och annorlunda levnadssätt än mina egna och längtar till plattser jag inte varit...
Det finns en Värld där ute, som lever ungefär som vår, samma rutiner fast på annorlunda sätt, samma tankar fast på ett eget sätt, samma dröm fast på ett mer drömmande sätt... Samma människa fast på ett annat sätt.
-världen är stor, långt bort,- men alldeles nära. Om man bara vill.

Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Världen är underbar!

2010-01-13 @ 18:47:10
URL: http://www.louisealexandersson.se
Postat av: Josefine- Foto-tankar & känslor

Men hejj=)



Åhhn menar du det! Vad kul, du är varmt välkommen ska du veta. Lustigt att du hittade mig så =)



Kram på dig och hoppas det är bra!?

2010-01-14 @ 22:17:00
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0