de konstiga fåglarna









Bara för att det är så förbaskat kul....

Det brukar vi svara när folk frågar varför vi gör det vi gör.
Udda inredning, annorlunda saker och väldigt olika ting


Så förklarar dem sig själva de konstiga fåglarna -ett glatt gäng som vi många nu känner till -dom följer sin kreativa läggning genom skapandet- inspirationen och glädjen, dom framhäver i de mest annorlunda ting... dom får iallafall mig att falla pladask för allt dom omvandlar.. inspirationen föds och vill synas.. Jag drömmer mig in i deras värld och jag gläds utav deras glädje...
-dom växer till takkronorna och frågan är om den lilla sparveln inte även han förvandlades till en kungsörn.
underbart, fritt och livskvalitee....


De jobbar med uttryck, tar intryck och ger avtryck.

Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

De e härliga de där fåglarnas kreationer :)

2010-01-26 @ 14:51:27
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Mia

Härligt!

Hoppas allt är bra med dig. Kram

2010-01-26 @ 15:37:56
URL: http://mialinnman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0