äntligen fredag ; )



Veckan är äntligen över och jag kommer placera mig själv hemma för två dagars ledighet... Veckan har varit givande men tuff, många fina redovisningar har gjorts och jag fortsätter ständigt att beundra människor i min klass- sån ambition, begåvning och vilka personligheter... underbart <3

Hade jag fått som jag velat hade jag slängt mig i min favorit puff nu men tyvärr har jag den inte än....
Men visst e den såå fin!



Nu är det äntligen fredagspannkaksdags ; )
Ha en kanon helg alla sötisar <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha en fin helg sötis! Ska tänka på dig när jag yrar runt på prickig katt imorgon och velar om allt jag vill ha! ; ) puss på dig<3

2010-01-29 @ 23:53:06
Postat av: Louise

Översta bilden...VILL ha...åååå jag förstår varför det är favoritpuffen..var hittar man den??



Massa massa kramar till DIG!

2010-01-31 @ 19:48:12
URL: http://www.louisealexandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0