Inspiration..

Jag älskar kreativitet och jag älskar att sätta mig in i andras kreativitet, är fascinerad utav kreativa arbetsplatser och studios, hur det ser ut eller att få kika in i hur människor bebott sig in i sin personlighet, sitt arbete eller sin begåvning inom något den brinner för.
Jag inspireras utav hur de arbetar, hur de inreder- hur de hittar sin inspiration och hur det syns.

Här är Designern Tina Kaiyas studio och jag faschineras utav de ytor hon tar till sig och sprider ut sig på igenom sitt arbete...Ljuset i hennes arbetsplats och hur förmodligen bara hon hittar bland sina egna saker och hur hon inspireras utav att ha det så...

Hur inspireras du ; ) ?









Bilder ifrån The Selby
Där finns massa härlig inspiration från massa kreativa personer, jag kan kika in där i en evighet ; )



Kommentarer
Postat av: Alexandra

hm...av underbara coola kreativa kvinnor som du? Och av böcker. Och musik. ler. Pussgurka!

2010-03-01 @ 20:11:30
URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com
Postat av: Mia

Åh vad kreativt och inspirerande! Hoppas att du mår bra. Hörde att du är hos Lejon. Kul! Vore kul att ses snart. Kram

2010-03-02 @ 09:02:45
URL: http://mialinnman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0