Hus morsorna


Tjoohoo är det någon som älskar hus morsorna lika mycket som jag!
Emma och Anette lagare julgott i förkväll i går- kikade ni? Jag säger bara vilka super skönt stökiga morson dom där två damerna är och att dom använder Noa kläder är ju verkligen underbart...

Snygga kavajen (min favorit) Hänger i Emmas vardagsrum.




Pepparkaks receptet är ju bara inte att missa!
bara gör dom typ ; ) Alla älskar dom och dom är så där lagom snabba att göra.




Skönt det är att kika in hos människor som precis skall fota till sin nya kokbok och det ser så där vardags stökigt ut...
Bilderna är ifrån deras underbara blogg som är så där personligt tokigt som jag gillar ; )






Husmorsornas köksalmenacka finns redan i mitt kök men nu måste jag bara införskaffa mig den senaste stökiga kokboken genast!

Laga någotgott vettja ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0