Underbara dag!!

Dagen innan. Fick vi det finaste besöket- min utbytesstudents syster ifrån Brasilien- Renatha. Det är den gladaste , mest sprudlande..livliga brasilianare man kan tänka sig..

Söta Re.. Jag önskar dig välkommen hit. Äntligen och lovar att vi skall förgylla din semester hos oss på alla sätt vi kan.


Querida Re.. Eu desejar voce boa vinda aqui. Em derradeiro e promises isso nós deva dourar teu férias em nós em tudo ways nós poder.







Dagen efter. Jag strosade runt på Stockholms gator. Åt lunch med en vän, fikade med en annan och avslutade dagen hos min barndoms vän Alexandra. Där hade hon dukat upp för en kräftskiva som bara vi två och Mr.P fick avnjuta.
Vi åt, njöt och pratade i timmar, under tiden hoppade kaniner nere på innergården, luftballonger eldade och flög högre och minnen och nutid samlades till vår dags verklighet <3










Underbara dag!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

PUSS!

2010-08-14 @ 12:44:00
URL: http://lysandeogonblick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0