någon som såg det..

Roomservice...

I dag var Jason Timbuktu gäst inredaren och jag måste säga att jag är totalt storm förtjust i det han gjorde... i love it..
Exakt den grymt organiserade röran sammansvärjt med färger, personliga konstalationer och härliga bilder..
Livliga färger, kuddar och konstigheter som gör att man berörs inte i den mån om att allt är vakert utan man stannar upp och undrar , man får en känsla och vill ha mer förklarat och man blir nyfiken i den bemärkelsen att man vill sätta på en soft skiva och bara fantisera sig bort, läsa en bok eller laga en stark färgfylld gryta man aldrig gjort förut, baka bröd, käka nötter, spela gitarr eller bara hänga...
Man vill omringas utav folk, man vill insperera och bli inspererad och man vill leva...

inte bara vittvittvitt......
liv i färg och konstigheter.. totalt imponerad ; )

Grymt jobb Jason. verkligen
Nu kan jag drömma mig iväg till andra sidan världen och sova gott <3




Bilden kommer från kanal5.se-Roomservice..

gå in och kika om ni missade det... det är så häftigt
Och dom som känner mig vet att jag har något visst med grodor- det bara e så..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg det med! Grymt! Älskade hela grejen.

2009-05-14 @ 23:41:03
URL: http://www.foxinabox.se
Postat av: Jonna

Caroline! vilken fin och mysig blogg du har <3

Så kul att få se dina barn! Så söta! VI ses på fredag! Ha det superbra tills dess! Kram Jonna (på ikea) ;)

2009-05-20 @ 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0