litet mirakel <3

Jag känner mig omringad utav små mirakel...och jag beundrar er.

fyra utav mina vänner är gravida..
Kristin skall få i juli, Janice i sep och Ida nästa torsdag <3
 -och en aldeles förtidig tillkommling även men jag är stolt över ditt beslut och är med dig ivarje fotrörelse du gör- min fina vän. du vet längst där inne <3

Jag älskar små mirakel som växer i sin mors mage och blir små underverk ,egna individer och någon som kommer bli lik sina föräldrar och formas till små mini människor likt mina vänner ..


Jag är så glad för mina vänner och jag önskar er all lycka och jag vill att ni ska veta att livet börjar nu, och jag älskar att veta att ni kommer älska er lilla bebis så <3


Zackarias och min Theo mage.

Känslan över att bli förälder, få ett syskon eller bara ta del utav ett nytt litet liv är mirakel <3

Kommentarer
Postat av: Annie

Tycker så mycket om den bilden, så underbar,älskar dig min sötaste vän puss!!

2009-06-02 @ 23:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0