kort visit i mitt hall tak...

Japp skönheten redan borta...
Jag måste erkänna att jag inte hunnit märka det så mycket för jag har haft fullt upp och jag har varit sjuk, nu orkar jag iallafall passera hallen -men jag har inte riktigt orkat reagera än...

Jag antar att min lampa får hänga på landet någon dag när vi får det där lilla torpet vi länge sökt...
Kikade på ett gammalt rött hus med vita knutar och lummig trädgård i helgen och vi känner oss en aning tagna utav tanken att vi kanske vill ha det- nu måste jag bara bli frisk så att vi kan återvända och känna känslan över om hur det skulle kunna kännas om det var vårat och under den tiden har väl mer än oss hittat dit...
Men än så länge... Caroline bli frisk..

Jag har köpt blommor som doftar så gott när jag ligger på soffan hela dagarna..
krya på mig alltså för jag hinner inte vara sjuk nu jue..

Hoppas alla mår bättre än mig och ha en underbar vecka <3


Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Stackare, jag hoppas att du känner dig bättre snart. Vad smart att köpa krya på sig blommor till sig själv, det ska jag tänka på =)

Kram

2009-05-13 @ 18:33:38
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Emelie

Krya på dig! Hoppas ni hittar ett torp. :)

2009-05-13 @ 22:36:54
URL: http://www.foxinabox.se
Postat av: Kristin

Haha...trodde du inte va;)

Hittade hit!

Min sötaste lilla tös, krya på dej och njut lite av att bara va hemma o burra ner dej i soffa och bara va!

Kärlek!

2009-05-14 @ 10:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0