handukar..i massor

Jag kan verkligen aldrig bestämma mig vilken eller vilka färger jag vill ha på mina kökshandukar så jag köper många och olika och byter ut och stoppar in i skåp, ja lite som kuddfodral- i have a lot..

Men varför inte sy ihopp sina favoriter- antingen till en tun sommar filt, en köksduk eller som dessa super mysiga gardiner..



Foto: Apartment Therapy Chicago

-Nu ska jag börja rota i skåpen efter alla gammla kökshandukar och äntligen kommer mer än två och två till användning, det kanske till och med kan bli ett gäng vimplar till det komande 4 års kalaset..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Dey var en väldigt bra idé ju! :D

Skitsnyggt!

2009-05-27 @ 22:51:32
URL: http://www.foxinabox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0