äntligen ; )

...Kan jag njuta utav mina busiga kidz glada skratt..

Pensilin kuren har hjälpt rejält och jag har köpt vitaminer i hopp om solskens morgonar... Så idag till maten la jag fram både min halsfluss tablett, vitaminen och "mitt val veg" tabletten på min tallrik och Zackarias sa efter jag klungat i mig dom...

- mamma,
hur länge ska du vara sjuk igentligen räcker det inte med tabletter nu.. ( och så la han huvudet på sne...)

söta killen skulle promt läxa upp sin mamma ; )
Tack Zackarias. Tack för att du finns <3

och Theo- du är guld.



Ha en trevlig helg alla fina <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej mitt hjärta.. Nu är jag här!! ;)

Ge sötfisarna en stor puss från mig..

pussar o kärlek från Emma <3

2009-05-16 @ 18:23:08
Postat av: Emelie

Fina dom är småkillarna! :D

2009-05-17 @ 20:59:49
URL: http://www.foxinabox.se
Postat av: Anonym

Underbara bilder!

<3 puss på dig

2009-05-17 @ 23:00:34
Postat av: caroline

Emma. mitt hjärta <3 kul äntligen hihi..

Puss från mig och sötfisarna då antar jag och tillbaka på dig och sötfisarna <3

2009-05-18 @ 22:24:32
URL: http://apelzin.blogg.se/
Postat av: Ida pida

de är verkligen underbara!! världens sötaste!!!!!!

2010-01-14 @ 18:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0