godmorgon mamma ; )

ÅÅ min fina kille väckte mig i morse med sin fina lilla mening...
-God morgon Mamma..
Villken kille underbar unge och min son.. grymt stolt...

Jag och Zackarias cyklade till dagis idag och Theoliten åkte med papps i bilen, när jag cyklade hem kunde jag inte förmå mig själv till ett varv runt Munksjön...det var ju så länge sen..
sen snabbt ner i tvätten och knökade i det mesta som fick platts.. snabbt ska det gå...
-kaffe och öppning utav Marknadsföring och det första jag såg var detta lilla citat.

" Att vara medveten om att
 
man är okunnig är ett stort
 steg mot kunskap"
 
                                                                                                                
Ville detta lilla stycke säga mig något eller ville den bevisa för mig att jag verkade okunnig i Marknadsföringen och GO you... börja plugga eller var det vara en liten öppningsfras...

Sedan dess har jag växlat mellan boken och tvättstugan och snart ska jag hämta kidzen och då vill jag baka ; )
chokladkaka om jag känner mina sötisar bäst.
.

Tycker mig se i syne, men kanske en liten drömning bort till ett annat land först..

Linda jag är dig avundsjuk sötis
<3

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0