Zackarias 4 år <3

Tiden har sprungit för mig i fyra års tid, tiden sen jag fick barn har jag knappt hunnit tänka till..
Men det är det underbaraste utav liv och att mina små killar växer med mig är min helhet.
Grattis min lilla son. jag älskar dig <3








o, varför är det ingen som sjunger för mig- och varför jag inte gillar grädde känns som min ensak.
men -Med bullen i hand är jag garanterat den stoltaste lillebrorsan i världen idag som har en sån fin 4åring till brorsa <3


Theodore Benjamin Zöe -du är söt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara bilder, vilken tårta : ) är det mammsens verk kanske? puss puss på er

2009-06-09 @ 21:55:00
Postat av: M / I / N

Grattis Zackaris! Vi sakner er alla 4:a / Vi 3

2009-06-09 @ 22:13:06
Postat av: Emelie

Vilken glad och fin födelsedagspojke! Och även lilla lillbror.

Grattis i efterskott!

Hoppas det går bra för dig imorgon på provet!

Kram

2009-06-10 @ 23:38:34
URL: http://www.foxinabox.se
Postat av:

Hej lilla vännen. Vi firar Zacke på midsommar, det kommer att bli mysigt i Ronneby.. Pussa alla killarna från mig

2009-06-11 @ 19:08:38
Postat av: Ullrika

ÄlsklingsZackåTheo,,,vi saknar er hela tiden. Vi ses på midsommar i Ronneby...Myspyshelg. Puss puss på er alla fyra

2009-06-11 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback