Morgon stund..

Idag tog vi med oss frukosten till Stadsparken, vi var nog garanterat först där vid halv 8 men vad mysigt vi hade det..
Vi lekte, spelade fotboll, busade och hade en mysig morgon stund innan jag skulle iväg till jobbet ; )

I morgon ska vi äntligen träffa lilla Noel, så vi har väntat... Kalmar nästa <3
Midsommar helgen myser vi hos mamma och vi har allt ifrån midsommar dans, golf, glass och loppis tur inbokad, ska bli underbart att träffa alla och sova under samma tak- jag älskar sleeping togheter;s....
Puss på alla och underbar Midsommar.
do it youre way <3






Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Ja alltså bara säg till när ni är redo att adoptera. Er underbara familj som hittar på sååå mycket kul. Så ska varje familj vara.



Midsommar kramar

2009-06-18 @ 08:28:03
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ha en fin midsommar du med! :D

2009-06-18 @ 20:43:04
URL: http://www.foxinabox.se
Postat av: Laila Pettersson



Hej och glad midsommar min kära Caroline !!!

Så roligt att ni skall fira helgen med Sabine krama henne från mig,

. Det var många år sedan vi firade midsommar ihop.

Hoppas ni alla får det fint.

Jag och Rolf skall till Linda och hennes familj .

Pelle skall vara med Mikael och Maggi hos goda vänner.

Kramar till er alla från din farmor Laila.

2009-06-19 @ 09:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0