Vit chokladkaka

Jag och min Peter har varit i väg på "2" semester och det har varit helt underbart med allt ifrån konstgård i Kärringelund, grymt stora kräftor och picnik i Fiskebäckskil, regn i Lysekil, smögen häng, långa promenader, middag med Far-Em och Oliver favorit Restaurang på Söder, Gammlastan våfflor, musik upplevelser, shopping, bad, mer picnik,massa photo uppehåll, Grönan med goda vänner ja och massa massa mer bara mig och Peter tid.
Min fina kille- kärlek till dig <3


ett gäng okomponerade bilder...men med semester vibbar till 100 %
och helt klart en väldigt liten del utav veckans tagna ; )





















Jag är i full gång med att äntligen träffa kidzen.
(åkte dock hem en dag innan för vi saknade dom så ; )
Ska försöka göra något åt våran nuvarande Malmen sovrum, bort med det...
, ja det är väl det vi vet men det söks nu för fullt och jag håller på med collage och rotar insperations fyllt på både vind och i källare, men det lär nog ta sin lilla tid för nu håller jag på att målar killarnas idnummer på deras dörr ; )
jag verkar vara ostrukturerad (men det är sommar jue)
Vill ha häng tid, arbetstid och lite mer semester ; )


Vit chokladkaka.

Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Vilka UNDERBARA bilder.

Å vad mysigt ni verkar ha, som vanligt...ja här är det också pyssel på hög nivå. Men som du säger...det är SOMMAR

Kramra

2009-07-20 @ 20:41:16
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Anonym

FINT......

2009-07-29 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0