-något litet varje dag i den riktning du önskar.

-trädgårdspinnarna till mormor är klara nu väntar de bara på att på plaseras ut i hennes lilla mysiga ört land-
saknar dig mormor <3



-gjorde några till mina och zackarias små frö blandningar, vi väntar och vattnar förväntansfullt...





Att det kan vara så undarbart att leta, klippa och klistra...
Insperation, tankar och en egen stund att göra små bilder på sitt eget vis....













och självklart fylls min egen insperations platts (kylskåpet) så fort jag får känslor för något fint...

-damen fick jag utav min underbara vän härom dagen- visst e hon fin <3
Photoshop bild på killarnas godisprins kusin <3
en föreställning utav en näckros jag gjort..





-bild på mig, Zackarias och Theodore -Theo är tre dagar liten och vi avundas han redan...
underbara lilla Embla <3 ..all kärlek i världen..
ett urdrag ur en tidning för jag så gärna vill ha det fantastiska vattenbadet som grodorna så fridfyllt bär upp
och ett litet ord spåk jag tycker om att se var dag..
- Livet är som en regnbåge. Du behöver både regn och sol för att färgerna skall framträda. Okänd







att vara den du vill vara
.

Kommentarer
Postat av: Laila Pettersson.

Hej min kära Caroline. Vilka fina bilder du visar på din blogg.

Ni mår tydligen bra och det känns skönt att veta.

Hos mig är allt okej. Jag har nu Lindas 2 småhundar + mina egna 2 och det går jättebra. Ett tänkvärt ordspråk

"Varje dag av ditt liv är ett blad i din historia!

Okänd . Kramar till dig oc alla dina killar från din farmor Laila.

2009-07-22 @ 09:50:25
Postat av: Emelie

Mysiga collage du har gjort! Snart är det augusti, tiden går fort när man har roligt. Eller hur.

2009-07-22 @ 10:42:30
URL: http://www.foxinabox.se
Postat av: Emelie

Jag glömde förstås de fina pinnarna du har gjort! Jättemysiga!

2009-07-22 @ 10:43:17
URL: http://www.foxinabox.se
Postat av: malin

älska collage :)

2009-07-22 @ 17:46:25
URL: http://ilovepeggy.blogspot.com
Postat av: Louise Alexandersson

Nu startar jag en ny blogg!



Loppis Skattkammaren är en blogg om loppisar, antikt, inredning och en hel massa annat kul. Här tipsar jag om loppisar/butiker att besöka, skriver recensioner och visar foton från mina utflykter och fynd.



En blogg som samlar bra, intressanta och trevliga ställen att besöka och inspireras av.



Jag söker alltid nya saker att fota och skriva om!



Vill du att jag besöker Din loppis/butik, har du ett spännande hem, eller har du gjort ett riktigt bra fynd. Kanske har Du besökt någon bra/dålig loppis.



Kontakta mig så skriver jag om det.



Med Vänlig Hälsning

Louise Alexandersson



tipsa gärna andra som kan vara intresserade



http://loppisskattkammaren.blogspot.com/

2009-07-22 @ 21:47:15
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Emilie Strömberg

Gud vad fina bilder du har min älskade syster.... men jag väntar på min egna tavla gjord av min egen syster.... jag vill jag vill!!!!!

2009-07-29 @ 23:05:58
Postat av: kristin

thihi...tänka sej att de inte bara jag som e så där fånig o ha en klipp o klistra bok full me insperation:)

vi får ta oss en afton över en kopp te o bläddra lite älskling!

2009-08-13 @ 14:18:07
Postat av: kr

thihi...tänka sej att de inte bara e jag som e så där fånig me klipp o klistra bok fullastad med insperation;)

vi får ta oss en afton över en kopp te o bläddra lite älskling!

2009-08-13 @ 14:20:00
Postat av: Emilie

Jag vill ha!!!!!! puss

2009-09-24 @ 19:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0