Vår stämning

Idag var promenaden till jobbet,- indiska, -praktiken ( förvirrad,?) längre, tog en extra sväng köpte en kaffe och gick längts med vätter stranden och hörde fågelkvitter ; ) det kändes att äntligen kommer snart våren och min sprallighet förmodligen tillbaka- jag har saknat den ett bra tag nu känns som jag är inne i någon typ utav trötthetsperiod, känner mig trött på det mesta och uttråkad och har konstant hemlängtan ... <3 viljan försvann...

Träffade underbara Pia idag... hon berättade att hennes tjänst skulle omändras och att hon kände sig konfunderad... denna människa brinner verkligen för sitt jobb och allt hon rör vid blir till guld <3 fönstrerna skulle succesivt bli under personalens bevåg och hon skulle istället ta sig an butikerna innuti..- ( min dröm som länge har varit att jobba som butikskommunikatör på noa ...och nu försvinner min vision,- min dröm och min förebild ) Pia kommer nog aldrig lämna noa visseligen men jag såg att hennes glöd och glädje låg på svaj... Pia stå på dig... du är grym <3 och min förebild.

Min lilla kille var tvungen att bli hämtad på dagis i dag, han hade feber antar det var hans omgång nu då efter Zackarias feber dag förra veckan... (men varför händer detta nu?)

Något gott ur det är,- att..... bästa julklappen, blir och kommer garanterat att bli ur bakad och jag älskar verkligen varenda recept.. det är något visst med Leila <3


jag saknar linda ; )
puss på näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0