tanke lust

Läste på Emmas fina blogg Livskrafter att det finns forskarrön som påstår att vi tänker 65000 tankar per dag och att 98 % utav dom tankarna var samma som igår och det känns verkligen helt sant...

I går snurrade mina tankar runt på helfart och jag var både glad och helt ur spår, hade en fin dag men som sagt.... mycket hände i min hjärna.. jag ringde min vän och bubblade ur allt jag hade... och tack fina kristin som lyssnade-, det hjälpte så mycket att bara få häva ur sig och att få någon annan att hjälpa mig upp igen..

Idag åt jag frukost med Cicci hon fick mig på väldigt gott humör bara utav att hon var där, kände jag mig stolt och tacksam över fina människor som är runt mig..
Så idag då har alla dessa tankar gått igenom min hjärna... inte en utan flera gånger men idag känner jag att min vilsenhet blev tydligare och följde ett rakare spår och jag känner mig betydligt mycket säkrare,,, på vad jag gör, vill och önskar ska ske...

Min fina Kristin sa att det kändes skönt för henne att någon ibland känner som hon och att vi måste alltid veta att ta hand om det vi har och det vi vill att dagen skall bli... -dagen kan ändras både possitivt el. negativt vare sig vi vill eller inte.. Vi bestämmer vår väg men ibland hittar vägen oss och vissa människor var menat att träffa, saker att uppleva eller fotspår att sätta...

Jag känner mig inte 100% säker på min väg men jag känner mig 100% säker på allt jag älskar och det får mig att lita på min väg
så dessa 65000 tankar har lätt passerat min hjärna idag..

Jag älskar att få älska det jag älskar och jag älskar att få veta att de älskar mig tillbaks <3

                                       






Kommentarer
Postat av: Laila Pettersson



HeJ Carro !

Din vägg med foton ser ut som min vägg över mitt skrivbord. Där finns flera bilder på dig och din syster när ni var små och även som vuxna ,plus dina små killar. Jag skänker er mina varmaste tankar varje dag.



Kramar från din farmor Laila.

2009-01-27 @ 10:25:40
Postat av: caroline

Jag har världens finaste farmor <3

2009-01-28 @ 20:03:56
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0