Helgen till ära...

Lördags loppis var mysig, hittade inget jag direkt av värde men köpte ett par skriskor och några kak formar, och 2 böcker, det är så när man är ute efter något speciellt- jag vill ju fortfarande ha det där runda köksbordet jag har inbillat mig finns någon stans , en köpmanna disk till hall kläder (vantar och sjalar) och gammla dörrar så jag kan göra en vikvägg och speglar-
alltid på jakt efter speglar...
-loppis och secondhand är kul även fast man bara hittar strunt- peter gillar inte strunt ; ) så han går aldrig med mig hihihi... hela mitt hem är fullt med saker jag älskar, och mitt problem är nog istället att välja-det finns ju så mycket fint... speciellt gammla slitna saker som har varit med ett tag... det är guld värdt i mina ögon <3


 
Min och mammas kära lampa vi hittade en gång på Erikshjälpen
...

 


                                  




Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Strunt är vackra saker...ibland får de stanna i ens liv länge och ibland byter man ut det...mot annat strunt =)

Det är det som är så bra med strunt, man vet aldrig vad man hittar för nåt

Åååå skulle gärna gå med dig på loppis någon helg.

2009-01-24 @ 17:30:12
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0