härliga hemma kväll

Oj vad veckan,- veckor går snabbt, praktiken har sprungit i väg och än så länge är det bara första veckan, känns så kul att det är fem kvar ; ).. Igår var det halva rea priset som gällde så det är mycket rea nu måste jag ju säga... men vi har även hunnit med att göra en liten insperations yta och försäljnings yta för silver lycktor, stora som små hängde vi upp i taket och på väggen i blandade varianter, och jaa... jag vill ha dom alla ; )

Idag har jag shoppat fina  - diskmedel serien <3 i från cult till sara, (firas i morgon) kikar du här innan du fått det så älskar jag det med... hihiihi (hoppas du älskar det med-villsäga )

Efter Indiska idag har vi möblerat om och fixat i killarnas rum alla fyra, alla i samma rum- i like <3
 Det blev fint och äntligen är mina favorit hyllor  "turkosa" uppe igen... tänkte vi skulle måla om bords toppen i helgen om det blir tid...funderar på att göra alfabetet i grått..(gjorde en vädersträcks kompass sist- gillar den visseligen men, dom sitter ju där och målar så det skulle behövas fixas till..
Kristines fina pepparkakor hänger fint kvar (vilket dom alltid kommer- jag älskar dom... och dig kristin hihi)
Hängde upp två svart gråvita plancher över Zackarias och Theodores sängar även, kändes halv fint men det funkar ett tag... känner jag mig själv rätt så blir det ommöblering nästa vecka igen ; )

Måste även ge min fina vän ännu en kommentar, madeliene vilken underbar människa du är <3

Nu blir det mer rödvin och fredagsmys
Em, tänker på dig
å i morgon tidigt blir det lördags loppis <3

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0