Gott nytt år..<3

Jag önskar alla ett gott nytt år,
-2009
( kommer väl ta en evighet igen då innan man lär sig skriva rätt år igen ; )
-hoppas att alla har haft en underbar början på
sitt nya år..

                             .


Vi hade en underbar nyårs kväll vi bestämde faktigst oss dagen innan att vi skulle stanna hemma, bara vi- och äta massa god mat och mysa.
... familje mys...
Anwar sara och lilla Adrian, Josef och Flora kom hit på middag.. Zackarias hjälpte till med dukning och lill Theo hade fullt upp att busa med sin kusin..
                                       
 

                           

Adrian sov hos oss och vaknade med ett leende 06.20 och vad glad Theo blev när han upptäckte att hans kusin fortfarande var kvar..vi åt en kanon frukost och tog på oss massa kläder och gick till lekparken allihopp i underbart väder,
Framåt lunch gick vi hem och gjorde pannkakor sen kom Zackarias kompis Wiggo på besök och jag och Theo gick runt Munksjön...( hur underbart som hellst och jag har verkligen inte fattat att jag faktigst har saknat munksjön ; ) gick mest och njöt av vädret och att vi valt att ha familjemys dagen innan och tittade på alla nybyggda lägenheter vid kålgården , väldigt fina men vad jag inte skulle vilja bo i en nybyggd lägenhet.. tänk vad mycket personlighet den tappat.. Jag älskar historik och vetskapen om att lägenheten har en bakgrund , att den har levt länge... som med allt jag älskar är saker som har haft ett föregående liv, möljigheter och potensialer som människor som bott där sett olika på...

Men inte alls att glömma jag älskar nyföddhet.. små nya ting, nya tankar och ideer, spontanitet och anorlunda egenskaper..
Att en liten bebis ifrån magen kan bli en hel människa är något jag förundrar och tycker är underbart otroligt,, att jag och min Peter formar våra barn är för mig en lycka,evighet och otroligt stor kärlek..

I går kväll var vi ute och åt med min mamma och Krister dom var spralliga inför sin Kina resa och ville lära sig äta med pinnar... Tack för en mysig kväll...<3

Idag har jag och Zackarias pratat om konstigheter och om kallt väder varför det inte är någon snö och att han saknar dagis ; )
men jag älskar att ha han hemma och jullov är det bästa jag vet ; ) Vi har matat änderna vid Friadalen och vi har bakat pepparkakor ( hade köpt deg kvar...) Vi har lärt Theo att säga boll och vi har ätit choklad med mormor och Em <3

Jag tänkte införskaffa 11 Kaffe eller Kaffe rep...Har haft Prussiluskan och hennes kaffe rep på repete? nu i ett antal dagar.
Nu ska jag damsuga köksgolvet,- Zackarias och Theodore har haft havrepuffs krig där inne tydligen undertiden jag suttit här.

Puss
 

  
                                     

                                     


                                     


                                     

                                     
 

                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0