blandad kompott

Har skummat. samtidigt lekt, även ätit pizza och tittat på en repris (tror jag) av Victoria Secret. hmm...gåshud igenom hela programmet- blev tvungen att ropa dit peter.... shit snygga ladies alltså och toppen på allt var klockrena Usher där och verkligen fixade en show som jag lätt skulle vilja se live.. hade verkligen velat sett hela programmet utan kidz men oftast är dom där man är och dom är ju mina klimpar utav guld men Victoria show slår nästan det måste jag säga... nästa år måste jag fixa barnvakt...

Jag och zackarias har varit på friskis idag på Familje lek det var så kul ( verkligen ) och jag ska försöka inplanera det varje lördag kl 10, Zackarias var lyrisk och i duchen efter har jag nog aldrig sett så många kidz som sjöng ..lördagsgodis lördagsgodis...

Var och tittade på Matteus servisen igen idag.. så snart slinker det nog ur lite pengar så jag kan införskaffa mig hela kittet ( lär ta lång tid...)

 

vill ha i skalorna svart vitt och grått... som sagt ingen sparare men garanterat en drömmare och längtar gärna till dessa
.

Zackarias hittade en dröm bil ( sa han ) och han ville verkligen. verkligen ha... och med tanke på att jag känner igen dessa verkligen. verkligen vill ha känslorna förstår jag han <3
önska får man ; )



snart ska jag dricka en kopp kaffe till och ta mig till Harrys ikväll börjar jag vid 22, hoppas på massa kul folk och skumma skummade drinkar ; )

Ida vad fint ni får det,har det- jag älskar erat hus ; ) saknar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0