Inred som du vill leva

I morse (för några timmar sedan) vaknade vi 4 st i sängen det kändes trångt varmt och helt underbart...Lilla lill killen kommer visst till oss själv nu, kravlar ur sin säng- vandrar genom rummen och in till vår säng...- fina lilla kille- välkommen till Mammas och Pappas säng..

I dag börjar jag inte förens 10 så jag ska ta en liten promenad innan indiska bland alla snöflingorna...
Två dagar kvar på praktiken som har gått så snabbt och det har verkligen varit underbart att vara hemma, Praktiken har haft blandade känslor som innebär Caroline.- visserligen men jag har haft underbara Rebeca till handledare så det har varit kanon och dagarna har bara sprungit iväg, och snart sitter man på tåget igen ; )

Hittade en underbar människa i Ikea hemma katalogen Som samlade på tyger, hon hade tyger överallt- i skåpen i köket på toan och under sängen... så fint och villka underbara mönster.. hon hade ett levande hem..
Jag har slängt tidningen så jag kommer inte ihåg vad hon hette och jag hade inte sparat hennes blogg adress...(-vill ha den)
Men hon skrev så bra om att "hennes hem aldrig var färdigt och att hon ofta ändrar smak men köper bara sådant hon gillar..."
Det fick mig att känna ett lugn om att ett hem ej behöver vara stilla (bl.a....så som jag flyttar på soffan och ändrar runt mina prydnadssaker) Jag blir ofta nöjd men vill genast göra något nytt...

I helgen ska jag till Ekholms och kika på färg färg färg... vill bara sprida ut det någonstans.., och det känns som jag behöver lime grönt, rosa, turkost....

" Mitt liv står inte stilla då kan inte mitt hem göra det heller."


         
I kväll blir det nog lite nät shopping ; )

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej gumman! adressen till tygtjejen är : saidosdaconcha.blogspot.com



Hoppas allt är bra med er :-)

2009-02-19 @ 17:52:33
URL: http://villa112.blogspot.com/
Postat av: caroline

Tack sötaste <3

2009-02-19 @ 21:36:16
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0