Lisa Bengtsson

Lisa Bengtsson är grafisk Designer som gick ut Berghs 2007, till hennes examens arbete gjorde hon en tapet som heter Tapeten.. helt underbar..
Hennes tapet Familjen är också helt fantastisk..
Har även gjort tallriks kollektionen "Oss kvinnor emellan"
-Hon letar ihopp mönster och inspereras utav fina ting, klipper, klistrar, fantiserar och behärskar sin egna personliga, och härliga stil....sedan sätter ihopp det till underbara kollektioner...
På hennes hemsida finns en stol som är helt fantastisk som är i exakt samma mönster som hon gjort till Indiska,

Till indiska har hon gjort tryck på muggar, skålar, fat, toppar, sjalar och tygväskor - hennes lilla tryck sitter till och med på en sorts jeans... och detta tryck är verkligen helt fantastiskt <3
Villken underbar kreaktiv människa som idag har återförsäljare i 15 länder..
Jag tycker verkligen allt hon gör är helt underbart ; )

                              




Kommentarer
Postat av: kristin

åhhh...mina tekoppar!

du anar inte va helt underbart goa de är o dricka ur...kom hem till mej på mys!

2009-08-13 @ 14:24:34
Postat av: Anca

hej ..jag älskar din muggar...kan du gå mig adress att köpa jag också? är de vitt med svart?tack

2012-07-21 @ 09:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0