god kväll...

Dagen spring iväg i dag...
 och från första stund jag öppnade ögonen i morse ville jag bara blunda igen, med en Theo en Zackarias och världens finaste Peter nära min sida.. och sova sova och sova- ville vakna utvilad, nytänkande och till våren..<3
Optimist... optimistisk... jag vet och ja det är underbart med snö till sportlovs veckan men jag vill fortfarande gå och lägga mig och vakna till vår....

Har haft en underbar helg
 ...med Far, Em och Oliver--- guld guld och guld...Att fina människor finns och jag får vara med.- är mitt liv <3

Var på Musical, middag, cosy, och bodde över broarna i luften med utsikt till the Globe <3 med mormor,Em,Ullis, Issa och mathilda.. Tack ; )

Stannade till vid Fästningen intill Vätten

                          
 

Det var sådant underbart väder och det fick den gamla ruinen att berätta vidunderliga historier...
Känslor och fantasier blir till verkligheter...

                          
                           

Äntligen hemma...
Borta är underbart men hemma är mitt liv <3

                           



Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Wow vilka bilder

2009-02-09 @ 23:11:34
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0