Fundering..

Idag har zackarias funderat över varför man ramlar ibland och varför inte han gillar fisk...

-Varför inte mamma?

okey...jag vet inte hjärtat ( varför gillar inte jag ex blodpudding, yuee eller varför äter jag inte kött...) finns det några sådanna förklaringar...

eller har han kanske bara inte ätit en tillräckligt god fisk eller gillar dom andra kidzen på dagis inte heller det eller inbillar han sig...
Eller varför kan det inte bara vara så...

 Men det kan det väl,-
klart det kan..., man känner det bara själv jue...
men varför är det så svårt att förklara det för en 3 åring..

Och ramlar...

-det gör man ibland, det gör mamma med....jue...; )

(zackarias-) okey då får jag ramla då... ; )

Klart du får finaste <3
( men ramla försiktigt bara och tänk på att blablablablablablablablaaa


                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0