Franske fund

Vill ha sommar, värme och sommar stuga med dessa underbara barn möbler från en butik i Danmark som säljer gamla prylar och loppis fynd från Frankrike.. bästa mysigaste butiken... inte så dyrt och en långstunds vila för ögat..
Dom har även nätbutik och är väldigt trevliga om man vill köpa något ..Franskefund <3


   
                                 .


Jag har kikat till flygande grisen idag igen och jag ska nog verkligen införskaffa den... mm jag längtar och vill, -vill..... så gärna ha den...Ska försöka lugna mig tills på Fredag när jag åker till Stockholm, där finns ju 15 miljoner butiker jag vill in i och jag ska med pappa på lördags runda ; )

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0