Äntligen hemma



Oj vad veckan har gått...
Är tillbaka i skolan och vi håller på att forma en butik utifrån sina egna visioner ...komma på Butik-logga och butiksinnehåll, perspektiv ritning, vertikalritning, och allt som man tycker kan påverka sin egen chans att komma in i just det köpcentrumet..
Mmm det är så kul...
Jag har en barn butik som heter Vildänglar och jag känner mig redo att redovisa i morgon ; ) och jag skulle verkligen vilja äga den lilla söta butiken på riktigt ; )
I dag när jag kom hem fick jag två små dunder kramar och vi har hängt sedan dess... Nu vill jag att morgon dagen skall ge mig insperation att fylla hemmet med blommor inför helgen <3

Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Du kan få köpa blommor i min butik efter redovisningen ;)

Jag har alla fina blommor du kan tänka dig =)

Hihi



kram

2009-02-27 @ 07:52:42
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: caroline

å jaa gärna jag hittade dock inte blommor likt i din fina butik där hade jag vandrat runt i timmar och fått fin inspiration och underbara blommor... Blommor och choklad var en underbar butik ( hade älskat den i verkligheten) ; )



Kram

2009-02-27 @ 22:21:22
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0