wine wraps and new year..



Vintern är fortfarande här och det skall bli kallare har jag hört såg dessa söta vin "kylare-värmare" och tänkte att det var perfekt nu när vårstädningen snart börjar inta i garderoben, finns säkert en och annan lite ur tvättad och "inteanväntsenförraåretmåstespara" tröjja där som lika gärna skulle kunna bli en fin flask tröjja
och som dom så fint säger där "that turns one gift into two."




Nyår är helt vitt för mig och som ifrån boken DIY Craftivity...jag skrev om i tidigare inlägg har jag hittat dessa super söta små paket som genast får mig att vilja slå in små paket till mina gäster på nyår <3

gå in på Style me pretty för mer inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0